• Eshop και GDPR: Τι πρέπει να κάνω στο eshop μου για να είμαι συμβατός;

    Συμβουλές, tips και παραδείγματα για να είναι το e-shop σου συμβατό με τον GDPR.

    Στις 25 Μαΐου, o GRPR τέθηκε σε ισχύ στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ως πωλητής και διαχειριστής e-shop, αυτό θα σε επηρεάσει με πολλούς τρόπους - ακόμη και αν η έδρα της επιχείρησης δεν είναι στην ΕΕ.

    Με απλά λόγια, ο GDPR δημιουργήθηκε για να βεβαιώσει ότι η επιχείρησή σου λειτουργεί με τις αρχές της ειλικρίνειας και της διαφάνειας.

    Αλλά προτού προχωρήσουμε περαιτέρω, σε αυτό το άρθρο θα ενημερωθείς για:

    Τι είναι ο GDPR;

    Πώς θα προετοιμάσεις το e-shop σου στην GDPR εποχή;

    Τι είναι ο GDPR;

    Είναι ένας κανονισμός που τέθηκε σε ισχύ από τις 25 Μαΐου για την προστασία των δεδομένων όλων των πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

    Share
  • ΕΣΠΑ: Ψηφιακά Βήματα και Ψηφιακό Άλμα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις

    Εκδόθηκαν οι προσκλήσεις που αφορούν τις δράσεις ΕΣΠΑ «Ψηφιακά Βήματα» και ΕΣΠΑ «Ψηφιακό Άλμα».

    Δες αναλυτικά για τις δράσεις ΕΣΠΑ Ψηφιακό Βήμα και Ψηφιακό Άλμα στο νέο blog post της DEVIO, εδώ.

    Share
  • Τι είναι Digital Marketing και πώς θα βοηθήσει την επιχείρησή σου;

    Ψηφιακό marketing (Digital Marketing) ονομάζεται το marketing προϊόντων ή υπηρεσιών χρησιμοποιώντας ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως το διαδίκτυο.


    Η ανάπτυξη του ψηφιακού marketing στις δύο προηγούμενες δεκαετίες άλλαξε τον τρόπο που brands και επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να διαφημιστούν. Σε έναν κόσμο που όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις νέες τεχνολογίες για τις αγορές τους, οι ψηφιακές διαφημίσεις κρίνονται απαραίτητες και γίνονται όλο και πιο αποτελεσματικές.


    Ποιες είναι οι πιο γνωστές μέθοδοι ψηφιακής διαφήμισης όμως, και σε ποια από αυτές αξίζει να επενδύσω;
    Η απάντηση στην παραπάνω ερώτηση δεν είναι τόσο εύκολη ούτε προφανής. Πρώτα πρέπει να δούμε τις επιλογές που έχει μία επιχείρηση στον τομέα του ψηφιακού marketing.

    Share