4 Τρόποι για να αυξήσεις την Οργανική Επισκεψιμότητα και τις Πωλήσεις του eShop σου


Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε τι είναι η οργανική επισκεψιμότητα, γιατί η οργανική επισκεψιμότητα είναι η πιο σημαντική μορφή επισκεψιμότητας που μπορεί να έχετε στο eShop ή τον ιστότοπό σας και τους 4 καλύτερους τρόπους για να την αυξήσετε.

Με την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας θα δείτε αύξηση και στις πωλήσεις του eShop σας!

Τι είναι η Οργανική Επισκεψιμότητα;

Για αρχάριους στη βελτιστοποίηση ιστοσελίδων SEO, οι όροι οργανική επισκεψιμότητα (organic traffic), η πληρωμένη επισκεψιμότητα (paid traffic), η άμεση επισκεψιμότητα (direct traffic) μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση, αλλά στην πραγματικότητα οι διαφορές μεταξύ των όρων είναι απλές και ευδιάκριτες.

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι ο όρος που περιγράφει τις επισκέψεις που γίνονται σε ένα eShop ή σε έναν ιστότοπο που προέρχονται από οργανικά αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης και όχι από πληρωμένες διαφημίσεις.

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι η πιο σημαντική μορφή επισκεψιμότητας που θα πρέπει να έχετε στο eShop ή τον ιστότοπό σας. Είναι πιο σημαντική από την πληρωμένη κίνηση, την κίνηση που έρχεται από το Facebook ή από άλλα social media.

Ο λόγος είναι απλός: η οργανική επισκεψιμότητα είναι απόλυτα στοχευμένη.

Οι χρήστες που πληκτρολογούν ένα ερώτημα σε μια μηχανή αναζήτησης, όπως η Google, έχουν πολύ συγκεκριμένη πρόθεση και εάν τους δώσετε λύση ή απάντηση στην ερώτησή τους, θα έχετε αποκτήσει έναν νέο πελάτη.

Εκτός από το ότι οι χρήστες που έρχονται σε ένα eShop ή σε έναν ιστότοπο είναι πιθανότερο να γίνουν πελάτες, η οργανική επισκεψιμότητα είναι σημαντική επειδή αυξάνει το authority του eShop ή ιστότοπου.

Οι χρήστες εμπιστεύονται την Google και κατά συνέπεια εμπιστεύονται τα eShop και τους ιστότοπους που κατατάσσονται στις κορυφαίες θέσεις της Google με οργανικό τρόπο και όχι με πληρωμένες διαφημίσεις.

4 τρόποι για να αυξήσεις την Οργανική Επισκεψιμότητα και τις Πωλήσεις του eShop σου

1. White Hat SEO

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα και να πάρετε περισσότερες επισκέψεις από τις μηχανές αναζήτησης, είναι να ακολουθήσεις τις αποδεδειγμένες πρακτικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδων SEO, το λεγόμενο white hat SEO.

Ένα από τα χαρακτηριστικά των χρηστών που χρησιμοποιούν μια μηχανή αναζήτησης για να αναζητήσουν πληροφορίες είναι ότι έχουν μια πολύ συγκεκριμένη πρόθεση. Η δουλειά σας είναι να ικανοποιήσετε την πρόθεσή αυτή παρέχοντάς τους τις σωστές πληροφορίες.

Δημοσίευστε περιεχόμενο που οι χρήστες επιθυμούν να διαβάσουν. Συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά / όρους αναζήτησης στον τίτλο της σελίδας σας. Ο τίτλος σελίδας είναι ένας από τους πιο κρίσιμους παράγοντες SEO.

Πέρα από το περιεχόμενο που πρέπει να δημοσιεύετε στο eShop ή στον ιστότοπό σας, το οποίο θα πρέπει να είναι ποιοτικό και να απαντά σε ερωτήματα των χρηστών, υπάρχουν και πιο τεχνικοί τρόποι για να αυξήσετε την οργανική σας επισκεψιμότητα.

Διάβασε τι χρειάζεται η δημιουργία eShop εν έτει 2019.

2. Ταχύτητα φόρτωσης eShop 

Φροντίστε το eShop σας να είναι εξαιρετικά γρήγορο στη φόρτωση. Η ταχύτητα φόρτωσης είναι σημαντικότατος παράγοντας κατάταξης στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, αντιλαμβάνονται τη σημασία του να έχουν ένα γρήγορο eShop και προχωράνε σε αναλυτικό PageSpeed Optimization Audit, για να εντοπίσουν τεχνικά σημεία στα οποία πάσχει το eShop τους και χρειάζονται βελτίωση.

3. Δομημένα Δεδομένα

Τα δομημένα δεδομένα είναι ένα κομμάτι κώδικα σε μια συγκεκριμένη μορφή, γραμμένο με τέτοιο τρόπο ώστε οι μηχανές αναζήτησης να το κατανοούν. Οι μηχανές αναζήτησης διαβάζουν αυτόν τον κώδικα και το χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν εμπλουτισμένα αποτελέσματα. 

Ενσωμάτωσε structured data (δομημένα δεδομένα) στον κώδικα της ιστοσελίδας σου, καθώς τα εμπλουτισμένα αποτέλεσματα αναζήτησης έχουν μεγαλύτερο ποσοστό επιτυχίας να γίνει κλικ σε αυτά (υψηλότερο click-through rate).

Διάβασε περισσότερα για τη Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων με Δομημένα Δεδομένα.

4. Σελίδες AMP

Οι AMP σελίδες έχουν το χαρακτηριστικό της εξαιρετικά γρήγορης, σχεδόν άμεσης φόρτωσης, στο browser του χρήστη. Οι AMP σελίδες στοχεύουν στη συνεχόμενη αυξανόμενη επισκεψιμότητα από χρήστες mobile συσκευών.

Η υλοποίηση AMP στο eShop σου θα πρέπει να είναι η πρώτη σου προτεραιότητα πια, καθώς οι χρήστες από mobile devices αυξάνονται εκθετικά όσο περνάνε τα χρόνια. Αυτή τη στιγμή, η αναλογία mobile - desktop χρηστών σε eShop πελατών μας είναι περίπου στο 70% - 30% αντίστοιχα. Ναι, το 70% αφορά χρήστες που επισκέπτονται eShop από mobile devices!

Βρες στο Google Analytics τους χρήστες στο eShop σου που έρχονται από desktop devices και σύγκρινε τον με τον αριθμό των χρηστών που έρχονται από mobile devices και θα καταλάβεις πόσο σημαντικό είναι να στοχεύσεις σε χρήστες που χρησιμοποιούν mobile devices.

Έχεις eShop και δεν έχεις AMP;

Η global υπηρεσία AMPMyPage της DEVIO μπορεί να χρησιμοποιηθεί με integration σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες για κατασκευή eshop και ιστοσελίδων σε εξαιρετικά προνομιακές τιμές για τους Έλληνες πελάτες.Επικοινώνησε μαζί μας για να μάθεις περισσότερα.

Συμπέρασμα

Η οργανική επισκεψιμότητα είναι η επισκεψιμότητα στην οποία πρέπει να στοχεύσεις κατά την κατασκευή eShop και μετέπειτα κατά τη λειτουργία του eShop σου, μεθοδικά και με στρατηγική.

Η επισκεψιμότητα κατευθείαν από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google είναι ανεκτίμητη, καθώς αυτοί οι χρήστες είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες σου. Eίναι ο μόνος τρόπος για να έχεις ένα πετυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα μακροπρόθεσμα, με οργανικές πωλήσεις, χωρίς να ξοδεύεις χρήματα σε πληρωμένες διαφημίσεις και καμπάνιες, που έχουν μόνο βραχυπρόθεσμα αποτελέσματα.

Επικοινώνησε μαζί μας!