
Η υψηλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google (SERPs) είναι ζωτικής σημασίας για eShop και E-Commerce ιστοχώρους, γι' αυτό το λόγο, το SEO πρέπει να είναι σημαντικό στοιχείο της στρατηγικής μιας επιχείρησης. Εάν η κατασκευή του eShop σας έχει γίνει με Magento, ακολουθούν πέντε βασικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το SEO.
Συνοπτικά:
- Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση του Magento
- Χρησιμοποιήστε Λέξεις-Κλειδιά
- Βελτιστοποιήστε τις Φωτογραφίες Προϊόντων
- Καταργήστε το Duplicate Content
- Βελτιώστε την Ταχύτητα Φόρτωσης του eShop σας
1. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την τελευταία έκδοση του Magento
Όπως με κάθε CMS, η κοινότητα των προγραμματιστών που το υποστηρίζει εργάζεται μεθοδικά για να κάνει βελτιώσεις στην πλατφόρμα. Πολλές φορές οι ενημερώσεις που ανακοινώνονται για την πλατφόρμα Magento θα περιλαμβάνουν βελτιώσεις απόδοσης που μπορούν να κάνουν τον ιστότοπό σας να φορτώνει ταχύτερα ή/και να λειτουργεί πιο ομαλά για τους επισκέπτες. Αυτές οι βελτιώσεις χρησιμοποιούνται ως κριτήρια κατάταξης από τις μηχανές αναζήτησης.
Η ενημέρωση του Magento στην τελευταία προτεινόμενη έκδοση θα πρέπει να είναι το βασικό σας μέλημα.
2. Χρησιμοποιήστε Λέξεις-Κλειδιά
Αν και οι αλγόριθμοι μηχανών αναζήτησης δεν βασίζονται πλέον τόσο σε λέξεις-κλειδιά, όσο κάποτε, είναι σημαντικό να τις χρησιμοποιείτε κατάλληλα στον ιστότοπό σας. Συγκεκριμένα, οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να περιλαμβάνονται σε τίτλους σελίδων, διευθύνσεις URL και μετα-περιγραφές. Πρέπει επίσης να τοποθετούνται στο βασικό σώμα περιεχομένου, σε επικεφαλίδες και περιγραφές προϊόντων.
Ακόμη ένας σημαντικός τρόπος για να ενισχύσετε το SEO στο eShop σας είναι τα Δομημένα Δεδομένα - Structured Data, που επιτρέπουν δημοσίευση του περιεχομένου σας με εμπλουτισμένες περιγραφές που έχουν ειδική σημασία για τις μηχανές αναζήτησης. Επενδύστε στα εμπλουτισμένα αποτελέσματα αναζήτησης και δείτε την οργανική σας επισκεψίμοτητα να αυξάνεται σημαντικά.
3. Βελτιστοποιήστε τις Φωτογραφίες των Προϊόντων σας
Με την ταχύτητα φόρτωσης των ιστοσελίδων να είναι εξαιρετικά σημαντική για υψηλότερη κατάταξη, ένα από τα ζητήματα που αντιμετωπίζει οποιοσδήποτε ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ο τρόπος αντιμετώπισης του μεγάλου αριθμού εικόνων προϊόντων με μεγάλη ποσότητα δεδομένων που πρέπει να ληφθούν όταν ένας χρήστης επισκέπτεται μια σελίδα προϊόντος.
Bεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες των προϊόντων φορτώνονται γρήγορα. Για να το κάνετε αυτό, ελέγξτε ότι όλες οι εικόνες που ανεβάζετε στον ιστότοπό σας έχουν ανάλυση 72dpi, έχουν περικοπεί στο σωστό μέγεθος και είναι διαθέσιμες σε μορφή .jpg. Αν και οι εικόνες .jpg δεν είναι και το καλύτερο format για εικόνες και φωτογραφίες, όπως είναι για παράδειγμα οι .png, δεν παύουν να έχουν μικρότερο μέγεθος και επομένως φορτώνουν γρηγορότερα.
4. Καταργήστε Duplicate Content
Οι E-Commerce ιστοχώροι έχουν μεγάλο πρόβλημα με το διπλό περιεχόμενο, επειδή μεγάλο μέρος αυτών που δημοσιεύουν είναι περιεχόμενο που τους παρέχονται από κατασκευαστές. Το ζήτημα είναι σοβαρό, καθώς εξετάζοντας το από την πλευρά της Google, έχεις για παράδειγμα 100 διαφορετικά eShop με το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο. Η Google δεν γίνεται να δώσει σε όλα την ίδια κατάταξη. Συνηθώς, προτιμά να δίνει τις υψηλές κατατάξεις στους ιστοχώρους που πρωτο-εμφανίστηκε το περιεχόμενο.
Θα πρέπει να προσθέσετε ή και να αλλάξετε τις διατυπώσεις και το περιεχόμενο σε σελίδες προϊόντων και καταλόγου. Πέρα από το να προσθέσετε δικό σας πρωτότυπο περιεχόμενο, ένας ακόμη έξυπνος τρόπος είναι να παρέχετε τις δικές σας κριτικές και αξιολογήσεις στα προϊόντα ή και να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να προσθέτουν κριτικές.
5. Βελτιώστε την Ταχύτητα Φόρτωσης του eShop σας
Επειδή οι ιστότοποι με αργή φόρτωση προσφέρουν χαμηλή εμπειρία χρήστη, οι μηχανές αναζήτησης διστάζουν να τις κατατάξουν ψηλά στα αποτελέσματα. Σήμερα, η προσδοκία από τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης είναι ότι, ανεξάρτητα από τη συσκευή που χρησιμοποιεί κάποιος ή τα μέσα σύνδεσής του (wi-fi, 4G κ.λπ.), ένας E-Commerce ιστοχώρος θα πρέπει να φορτώνεται σχεδόν αμέσως. Ως αποτέλεσμα, οι χρόνοι φόρτωσης έχουν γίνει ένας κρίσιμος παράγοντας SEO για όλους τους ιστότοπους, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που έχουν δημιουργηθεί στο Magento.
Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιώσετε την ταχύτητα του eShop σας είναι να χρησιμοποιήσετε έναν ταχύτερο server για να φιλοξενήσετε τον ιστοχώρο σας. Καθώς το Magento είναι μια πλατφόρμα με τις δικές της μοναδικές ανάγκες, οι τυπικοί shared servers, δεν είναι πάντα διαμορφωμένοι για να παρέχουν την καλύτερη δυνατή απόδοση.
Ακόμη πιο αποτελεσματικός τρόπος για τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτωσης ενός eShop, που προτείνεται και από την ίδια την Google, είναι η χρήση νέων τεχνολογιών άμεσης φόρτωσης AMP. Οι AMP σελίδες έχουν το χαρακτηριστικό της εξαιρετικά γρήγορης, σχεδόν άμεσης φόρτωσης, στο browser του χρήστη. Γι' αυτό το λόγο, η Google τις κατατάσσει υψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Δες πως μπορείς να ενσωματώσεις AMP σελίδες στο eShop σου αυτόματα, με τη νέα αποκλειστική DEVIO υπηρεσία, AMPMyPage.
Συμπέρασμα
Το SEO είναι σημαντικό για την πετυχημένη πορεία όλων των E-Commerce ιστοχώρων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που έχουν δημιουργηθεί χρησιμοποιώντας το Magento. Ακολουθήστε τις συμβουλές για βελτιστοποίηση SEO που προτείνονται σε αυτήν την ανάρτηση και αποκτήστε καλύτερες κατατάξης στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αυξήστε την οργανική επισκεψιμότητα του eShop σας και πετύχετε καλύτερες πωλήσεις.
