Κατασκευή eShop Κόστος και Τιμές 2020

Κόστος κατασκευής eShop

Ετοιμάζεις τον προϋπολογισμό σου για να κατασκευάσεις το δικό σου eShop; Οι επιλογές είναι τόσο πολλές που κάνουν την κατάσταση και την απόφασή σου δύσκολη;

Υπάρχουν πολλές λύσεις και το κόστος για κατασκευή eShop στην ελληνική αγορά κυμαίνεται από 500 -10.000. Αυτή η μεγάλη διακύμανση στις τιμές για κατασκευή eShop οφείλεται στο τι επιθυμεί ο πελάτης να αγοράσει. Όπως και για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, και εδώ, ισχύει το ρητό "Ό, τι πληρώσεις, παίρνεις".

Υπάρχουν δύο βασικές ερωτήσεις που οι πιθανοί πελάτες πρέπει να απαντήσουν πριν γίνει εκτίμηση για το κόστος κατασκευής του eShop τους:

  • "Ποιοι είναι οι στόχοι πωλήσεων και επισκεψιμότητας;" και
  • "Ποιες προσαρμοσμένες λειτουργικότητες θα χρειαστεί να αναπτυχθούν κατά την κατασκευή eShop;".

Αυτές είναι οι δύο κύριες ερωτήσεις που επηρεάζουν το κόστος κατασκευής eShop.

Για παράδειγμα, εάν θέλετε να κάνετε πωλήσεις 50.000 το χρόνο, πιθανόν το eshop σας θα κοστίσει περίπου 1.000- 3.000. Αν επιθυμείτε να κάνετε εκατομμύρια πωλήσεις, τότε το κόστος του eShop σας θα είναι σημαντικά υψηλότερο, επειδή θα χρειαστεί να κατασκευαστούν πρόσθετα χαρακτηριστικά και λειτουργικοτήτες για να έχετε το πλεονέκτημα της αγοράς.

Θυμηθείτε: Η κατασκευή eShop είναι σαν να αρχίζετε οποιαδήποτε πραγματική επιχείρηση. Χρειάζεται κεφάλαιο, προγραμματισμός και ένα καλό team για να πετύχει.

Βασικά Στοιχεία που καθορίζουν το κόστος κατασκευής eShop

  • Σχεδίαση - Υπάρχει μεγάλη διαφορά κόστους για ένα πλήρως προσαρμοσμένο σχέδιο έναντι ενός έτοιμου προτύπου.
  • Λειτουργικότητα - Οι ανάγκες προσαρμοσμένης λειτουργικότητας και οι μοναδικές προγραμματισμένες λειτουργίες θα αυξήσουν το κόστος κατασκευής eShop.
  • Εισαγωγή ή Μεταφορά Δεδομένων - Εάν χρειάζεστε δεδομένα προϊόντων ή δεδομένα που έχουν εισαχθεί από παραγγελίες / πελάτες, αυτό μπορεί να αυξήσει το κόστος ανάπτυξης του eShop σας. Βεβαιωθείτε ότι η βάση δεδομένων σας περιλαμβάνει όλα τα δεδομένα που απαιτούνται.
  • Βελτιστοποίηση SEO - Ένα πλήρως ολοκληρωμένο σχέδιο για βελτιστοποίηση SEO θα αυξήσει το κόστος της κατασκευής, αλλά μπορεί να είναι κρίσιμο για την επιτυχία του eShop σας και την απόδοση της επένδυσής σας.
  • Σύνδεση ERP με eShop - Η δημιουργία ενός eShop που συγχρονίζει με ένα ERP ή άλλα συστήματα τρίτων, μπορεί συχνά να κοστίζει ακριβά.

Tα βασικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου που προσφέρονται από οποιοδήποτε CMS (Wordpress, Magento, OpenCart, Drupal) είναι: ο κατάλογος, τα χαρακτηριστικά προϊόντων, καλάθι αγορών, σχετικά προϊόντα κτλ. Κανονικά, αυτές οι λειτουργικότητες δεν θα πρέπει να αυξήσουν το κόστος κατασκευής eShop.

Διάβασε τι χρειάζεται η δημιουργία eShop εν έτει 2020.

Επιπρόσθετες λειτουργικότητες, όμως, που θα δώσουν στο eShop σου το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είναι αυτές που θα αυξήσουν και το κόστος. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε προσαρμοσμένη λειτουργικότητα αναζήτησης λόγω του είδους του προϊόντος που πουλάτε. Ή επιθυμείτε το συγχρονισμό των αποθεμάτων της αποθήκης σας με το ηλεκτρονικό κατάστημα, ένα ιδιαίτερο κρίσιμο ζήτημα που πολλού παραβλέπουν κατά την κατασκευή eShop. Αυτό θα αυξήσει την τιμή του eShop, αλλά θα μειώσει άσκοπες ώρες πληρωμής εργαζομένων που απολογούνται στους πελάτες για παραγγελίες που δέχτηκε το eShop σε προϊόντα που δεν υπήρχαν στην αποθήκη.

Δημιουργήστε μια λίστα με όλες τις λειτουργικότητες ηλεκτρονικού εμπορίου που υποψιάζεστε ότι δεν προσφέρονται by default από τα δημοφιλή eCommerce CMS. Αυτό θα βοηθήσει να πάρετε μια σωστή εκτίμηση για το κόστος κατασκευής eShop.

Η Custom Σχεδίαση έχει επιπτώσεις στην τιμή του eShop

Πέρα από τις λειτουργικότητες που θα πρέπει να υποστηρίζει το eShop, μεγάλο ρόλο στην κοστολόγησή του παίζει και η σχεδίαση, το λεγόμενο theming. Η πρώτη εντύπωση είναι τα πάντα, και είναι σημαντικό η αισθητική να ταιριάζει με τις προσδοκίες σας στις πωλήσεις.

Τα έτοιμα themes που πωλούνται για τα δημοφιλή CMS κοστίζουν γύρω στα 60$ - 100$. Αυτή είναι η επιλογή του πιο χαμηλού κόστους. Αυτό σημαίνει ότι η σχεδίαση έχει ήδη γίνει και οι προσαρμογές που μπορούν να γίνουν είναι να προστεθεί το λογότυπο ή τα χρώματα επιλογής του πελάτη. Ο κίνδυνος που υπάρχει είναι να βρεθεί το ηλεκτρονικό σου κατάστημα με την ίδια σχεδίαση άλλων ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Προϋπολογισμός για Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων SEO

Το SEO είναι η βελτιστοποίηση των eShop και ιστοσελίδων για να έχουν την καλύτερη δυνατή παρουσία στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Στην ουσία η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων SEO είναι μια επένδυση και τα οφέλη της είναι σημαντικά και μακροπρόθεσμα για να πετυχαίνει το ηλεκτρονικό κατάστημα πωλήσεις με οργανικό τρόπο, χωρίς να σπαταλάτε χρήματα σε διαφημιστικές ενέργειες. Επενδύστε σε ενέργειες on-page SEO:

  • Ενσωμάτωση δομημένων δεδομένων (structured data) στον κώδικα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, τα οποία δίνουν επιπρόσθετη αξία στις σελίδες σας, ανεβάζοντας την κατάταξή τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Υλοποίηση AMP σελίδων (προφορτωμένες σελίδες για κινητά): οι μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα και καλύτερη κατάταξη σε σελίδες φιλικές για mobile συσκευές. Τα πλεονεκτήματα των AMP σελίδων είναι η αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας, καλύτερη κατάταξη SEO, ταχύτατη φόρτωση σε Mobile Devices, αύξηση Conversions / βελτίωση αφοσίωσης χρηστών.

Έχεις eShop και δεν έχεις AMP;

Μάθε ΕΔΩ για τη νέα υπηρεσία της DEVIO που ενσωματώνεται στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα και δημιουργεί αυτόματα AMP σελίδες σε εξαιρετικά προνομιακή τιμή. 

Συμπέρασμα

Όπως είναι εύκολα κατανοητό από όλα τα παραπάνω, το κόστος κατασκευής eShop δεν είναι συγκεκριμένο και εξαρτάται κυρίως από τις επιπρόσθετες λειτουργικότητες, το πόσο προσαρμοσμένη θα είναι η σχεδίασή του και τις ενέργειες βελτιστοποίησης SEO που είναι απαραίτητες για υγιείς και οργανικές πωλήσεις. Δες τι χρειάζεται το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, ποιες είναι οι προσδοκίες που έχεις και πάρε τις σωστές αποφάσεις.

Μάθε περισσότερα για αποδοτική κατασκευή eShop με τελευταίες τεχνολογίες, αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας με AMP σελίδες και πωλήσεις από την 1η μέρα λειτουργίας!

DEVIO
Επικοινώνησε μαζί μας
Share

Leave a Reply